Norrport & Louis



Vi körde vår sista spelning med Ellies Swing Thing innan jag åker till Frankrike (har jag skrivit det här på bloggen förresten? Jag ska till nice i början på februari! Då kommer jag att använda bloggen lite mer för att berätta vad jag är med om. Som det verkar nu kommer jag att bo tillsammans med en musiker(!) och hans labbe Poco(!!) på rue Bonaparte(!!!). Vi får se hur allt blir...)

Det var en helmysig kväll och jag vill tacka alla fina som kom - "amerikanen" Peter, Aix-vännerna Enrik & Michael med fint sällskap, dansglada Kevin, sötnosarna Isa & badvännerna och inte minst underbara Kicki, Annette å Carro som kom "långväga" ifrån :) Kicki har dessutom tagit kortet. 

Puss på er alla, Ellies swing Thing kommer att göra fräcka saker i framtiden, men kanske också lite annorlunda mot hur det tidigare har sett ut.

Jag sjöng på Louis i fredags också med underbara Tommy Löbel Swing band. Det är så fina musiker med där alltså, helt underbart att jag får gästa där ibland. 

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0