Ellies Swing Thing på Norrport 17/1

Hej! Mitt band "Ellies Swing Thing" kör en liten spelning den 17 januari på restaurang Norrport på Roslagsgatan 38. Vi börjar klockan 20, välkomna! Det kan bli den sista spelningen på ganska länge, eftersom att jag åker iväg till Frankrike snart igen... 

Här kommer lite bilder som underbara Joel Höglund har tagit på bandet, en härlig spelning vi hade i en kyrka(!) i November. Min gulliga dansvän Tony hade tillsammans med sköna Maria ordnat med en danskurs och avslutat den i en kyrka i Nacka - läckert dansgolv i trä å högt i tak. Jag älskar som sagt när folk ordnar med Lindy hop-event utanför Chicago. Jag älskar Chicago också (!) men det är grymt när det händer lite annat!


 
 

 
 
 
 
 
 
 
 

Tack för en dunderkväll, Tony & Maria! 
Och tack Joel igen för att du så ofta förgyller härliga danskvällar extra mycket genom att ta så fina bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0