RäserFestern


Jag har ju ett band som heter RäserOrkestern. Vi har spelat ihop ett tag nu, och vi håller på att uppdatera vår hemsida för tredje gången. Eller vi - det är ju inte sant. Inte jag, jag sitter här i frankrike och jobbar inte på så mycket annat än solbrännan och på att bli kompis med min gitarr igen... Men de andra i bandet bor numera tillsammans (! javisst, satsning hära) och har lagt endel energi på att förnya vår hemsida. Den är inte klar än, men ta en snabbtitt här. Kevin som spelar trummor i bandet är verkligen en hejare på att fixa till hemsidor (bland annat), han gör det då och då om någon är intresserad av hjälp på den fronten.

Snart ska RäserOrkestern spela på bröllop och något mer evenemang som jag tyvärr inte vet riktigt vad det är än, men det sistnämnda tillsammans med artisten Joseph Jericho! Spännande liksom!

 
Mini-klipp men jag sjunger så illa. Grabbarna är coola i alla fall... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0