I charleston - Aix en provence!

Så var den klar - filmen då vi dansar järnet i Aix. Jag och en massa andra sköna typer, och det är mina danslärare Celine och Jean-Marc som har styrt upp det hela i samarbete med Jb, danslärare från Montpellier. En del filmandes gjordes av oss i Ca m'swing, dansklubben här i Aix, medan de klippen då vi är väldigt många kommer från festival-helgen då många från Nice och Montpellier mm kom för att vara med och dansa. Här ser ni också en massa typiska miljöer för denna fina lilla stad. Åh, jag har haft sån tur att det var precis här som Stockholms universitet tyckte att vi kunde lära oss franska! Tack tack tack tack, att jag fått vara en del av detta å allt annat fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0