Största Idolen, alla tiders!

Min största idol, eller förebild kanske, har i många herrans år varit Anders Linder. Det började med att han spelade saxofon i ett avsnitt av "Vintergatan 5A" för ca 12 år sedan. Sedan har jag sett honom live några gånger i olika konstellationer, med bandet Prima, Sveriges Jazzband å Carl-Axel Dominique bland annat. Jag tycker att han är bäst. å så ere ba. Povel Ramel är också bäst. Tänk att han lirar en Povel Ramel-låt med mig då! Det här klippet är från december 2005, en riktig höjdpunkt för mig. Men det kliar lite i fingrarna att se det, jag skulle vilja sjunga den nu med honom och släppa loss som bara den! Både musikaliskt och på scen! För visst är jag lite stel, axlarna upp till öronen liksom. Jag kommer ihåg hur nervös jag var i och för sig. Tihi!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanonbra


2013-01-15 @ 17:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0