En frankrikesväng

Hej! Jag är i Frankrike en sväng till och här träffar jag mina underbara dansvänner, badar och så spelar jag lite gitarr. Igår var det första gången som jag spelade på gatan, själv, och det var så himla roligt. Jag ska försöka att spela flera gånger till innan jag åker hem, för man utvecklas och tjänar ihop till lite knäckebröd, toppen!

Kolla på den här fina videon som min danslärare har gjort... Jag är så stolt över att få vara med i det här härliga teamet av sköna dansare, även om det tyvärr inte varar så himla länge till. Men jag ska hälsa på och så kommer jag säkert få äran att ha lite med dem att göra nästa år, då jag tar en till sväng till södra frankrike för att fortsätta studierna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0