Värme in i märgen!


jag har ganska fullt upp i mitt liv om dagarna. Som ni kanske vet handlar ju det mesta om musik, vilket är helt otroligt när jag tänker efter. För tre år sedan tänkte jag ständigt på musik och hur innerligt jag ville saker men hur jobbigt allting var. Nu, bara mest flyter det på och det är hur roligt som helst! Så roligt att jag inte hinner tänka på hur roligt det är, ha ha ha ha-ha. Jag måste tänka på det, för att ta saker för givet är löjligt.

Men när jag sitter här, en fredagkväll med grejer upp till näsan att göra är jag mest sugen på att gå ut och hänga med roligt folk. Men så kommer jag på att jag har inte så många vänner. Min bästis är så långt borta jämt (men hon är likamycket min bästis för det), och min pojkvän är också så långt borta jämt (men jag slutar inte tänka på dig ändå). Men så laddar jag in bilder från de sista veckorna, och blir alldeles glad. För jag känner så många underbara och samtidigt musikaliska typer (hur kan det gå ihop?!). Tack för att ni vågar vara med mig! ;D









Jag och min gamla vapendragare Rasmus posar på en sugga! Kul!







Julia är en riktig sköning som jag lärde känna i Grekland :)







Jag hade en härlig vecka i Grekland överhuvudtaget, hos fina Alex med gästvänligheten och övriga gänget.


 



Dessa två figurer (Kevin & Martin, medverkande i RäserOrkestern) har jag känt sedan förra decenniet men det är helt sjukt vad vi har hängt de senaste månaderna. Ni är helt fantastiska.... hahahaha. Team alltså. Puss. :)







Och ni två värmer mitt hjärta in i djupaste dunkedunket.... Tänk att få bada varje solig sommarkväll med dig.

<3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0