Doktorns jazzgäng

 
Jag har fått äran att gästa ett band jag inte sjungit med förut. Turen har kommit till Dr Frykholms jazzband som jag sjungit med två gånger på Jazzrestaurangen Louis. Louis är en fantastisk pub för att de har fri éntre och livejazz varje dag. Det är grymt bra jobbat tycker jag, och många gamla jazzdiggare kan sitta och dricka kaffe i flera timmar och njuta av fin musik. Dr Frykholms gäng kör på New Orleans-stuket - lite mer dixiejazz, och det tycker jag om. Jag älskar dixie. Om ni har Spotify kan ni lyssna på den här listan med några av mina dixiepärlor. Det är lite annat också faktiskt... Två jättebra svenska plattor med gammal trallmusik och jazz. Bra sväng! Om ni vill se mig sjunga med dem så lirar vi nog igen i januari. Håll utkik här eller på min hemsida! Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh! Om du någon gång kommer upp till mig och hälsar på ska vi gå till jazzköket och dricka rödvin <3 Jag tror du kommer gilla det!

2012-12-25 @ 18:37:11
URL: http://ingenmanniskaareno.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0