Kalas



RäserOrkestern har så smått börja jobba med att "ersätta" vår gamle stjärna Rasmus - som gett sig av till dalaskogarna för att förkovra sig i sitt gitarrspel - med bakgrundsinspelningar. Vi spelar in addtitional tracks på låtar (till exempel spelar jag in fiol i skolan till sticket i "I will survive" med hjälp av en mångbegåvad klasskompis). Det blir bra hoppas jag. Vi spelade på ett fantastiskt kalas som min kära mamma hade i helgen å provade några sådana låtar. Jag hade byggt scen och bar å jag och mamma fixade i flera dagar. Så roligt!
Igår sjöng jag några låtar på måndagsklubben, vilken skyltas som "mogendans". Det borde finnas mer sånt tycker jag i stan - dans för äldre publik. Alla är så trevliga och gulliga och njuter av musiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0