jag & min skäggstubbsvän

jag å min vän och skicklige gitarrist rasmus har gjort mycket tillsammans! Vi har uppträtt i skoluniform och spelat hårdrock, varit på norrlandsturné med Tommy Nilssons notställ, spelat disco-funk med guldglittrande attiraljer och agerat frontmän med ett publikfrieri som heter duga i det legendariska partybandet RäserOrkestern.

Vi spelade på en liten grej i Kista tower för ett par månader sedan. vi brukar göra musikquizar och grejer och just det här eventet var väldigt mycket av uppmärksamheten riktad mot oss måste jag säga.. ibland blir man som trubadurduo ställd lite i bakgrunden sådär, inte denna gång då, men jag tycker vi brukar ta plats ändå.. :)



Rasmus är bra att jobba med för han brukar vara på det mesta av mina knäppa idéer, han är glad och har jävligt lätt att ta folk. dundergrabben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0