ellies swing thing

Vi spelade med ellies swing thing hemma hos kaj i måndags. Det är ett så fint ställe, så fint som inget annat ställe i stan. Men det var en hård kväll för oss - vi spelade gratis och kontrabasen gick sönder i transporten.
Det är en hård branch, en hård branch.....
Men det finns inget som swing i alla fall. Och mina vänner från Rumänien var där, ALLIHOPA! Så himla sköna människor. Det är synd att jag inte kan sjunga och snacka med er samtidigt. Det kom också en gammal bandmedlem från mitt gamla jazzband, det var en riktig överrasking! Och fin mat och en massa härliga vänner som jag inte nämner just nu... De som var där var glada och nöjda tror jag! :) Kom gärna den 11e april, då spelar vi igen och då kommer det bli ännu bättre.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det var fantastiskt! Jag kommer gärna nästa gång också! <3

2011-04-01 @ 12:20:53
URL: http://pappersprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0