Rock n roll & Brew! (They dont mean a thing when I'm compare'em next to you)

Ja hejhej. Jag har varit på landet i helgen. Det blev skidor & ridning. Vår granne har fått två sjukt söta tvillingbebisar som vi var ute med på promenad, vi var som värsta paraden. Jag först, (på den skäggiga hästen med den gulligaste mustach som nog funnits, den är som en stereotyp fransk tjockmustach! Som är lite krullig och pekar uppåt liksom.) sedan vår boxer Doris i sin raggarjacka, sedan vår granne L med sitt härliga röda hår och hennes lillhäst som inte är högre än kanske 90 i mankhöjd med samma hårfärg och så mycket vinterpäls att de små hovarna inte syntes. Sedan min mamma lyckligt flåsande med de två sötnosarna i vagnen, pulsande i den tunga snön.

Idag har jag varit i skolan och repat några låtar och övat inför imorgon då vi ska lära varandra låtar som examination i skolan. Jag blir alltid så nervös sådär när lärare eller andra ska bedöma en, vi får se hur det går.

Sen fick jag en video av min danskompis M som varit på chicago sist jag sjöng! Topp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0