nystart

Hej! Repet igår med Alla Tiders var bra. Vi jobbar på bra och är noooogranna. Vi jobbar idogt inför något jag inte riktigt vet än. Men som kommer att bli bra känner jag. Jag ska snart börja jobba med att mer aktivt söka efter spelmöjligheter.
Idag repade jag med Ellies Swing Thing. Jag har tagit in en danskompis på gitarr - Ronnie Gustafsson var en ära att få ha med i bandet men kul att ha med en yngre (29!) och jävligtswängig gitarrist som dessutom dansar jättebra lindy hop. ja! Och vi har fått en ny trummis också, värsta kalaset. Stabil och jävligt lyhörd må jag säga. Känns helt annorlunda i kompet, jag är så sugen på att gasa igång det här bandet. Med ett grymt bra namn....
Så har jag snackat med trummisen i ett band vi hade i skolan på kmh, om hur vi ska ha det i framtiden. Jag känner mej bara tömd på luft. Jag vill så gärna, men det känns som att ingen har lust och jag har redan utslag i ansiktet på grund av stess, ska jag driva det här bandet utan att någon känner för att satsa energi på det?
Jag är ledsen att jag inte fick med någon bild från ellies swing thing idag. men här får ni några godingar från helgen. Jag var hemma hos min barndomskompis siri och åt pannkaksfrulle med henne och min andra homie emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0