du kan lita på teknikens under

Idag spelade Vänner å Strängar på Transfers event i Kista Tower. Bilder kommer senare. Det gick efter lite krux bra. Vi gjorde en specialanpassad musik-quiz bara för dem. Det gäller att hålla humöret på topp, och det är inte så svårt med rassebasse vid min sida och vuxna som gillar att leka.... för det gör de! typ alla gillar ju att leka! :)
Det var ganska svåra frågor men tänka sig de kunde! Fast vi ställde så långsökta (men uuuutsökta!) frågor. Till exempel "Vi söker sångarens forna bands första bokstav i pojknamnet, som förekommer i bandnamnet." jajja...
Sedan for jag till medborgarplatsen och Restaurang Louis där Tommy Löbel Swing Band höll till och jag sjöng några låtar och fick skjuts hem. Dessutom fick jag låna en gitarrförstärkare av mr Löbel som jag ska prova under helgen. Undrar om den låter lika coolt som den ser ut....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0