Skolavslutning

Hej! Nu har jag slutat min första termin på folkhögskolan och gissa om det har varit kul...? Ja det har det. Jag har däremot inte riktigt utvecklats på det område jag hade tänkt, men i det hela är jag rätt så nöjd ändå.

Det här gjorde jag och min grymma klasskompis elina på skolavslutningen. Synd att det är så dålig skärpa, men jag lovar att det är jag! Haha! Det är en stor tillgång för mig, peppar peppar, att jag är så bra på att komma ihåg texter. Så har det nog varit ända sedan jag var liten. Tack för det, liksom liksom alltså alltså!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha!!! Helt fantastiskt! Jag hade velat vara där :)

Hur ofta blir det som man tänkt sig liksom? Det viktigaste är väl att det känns som att man lär sig något.

Beatles, hitels och ditels! Hihihi, kärlek!

2011-12-25 @ 16:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0