se framåt.

Jag hoppas att många kommer och hänger med oss hemma hos kaj på måndag den 11e, fast det är en måndag! det gör väl inget :)
Jag sitter och laddar för morgondagen då Räserorkestern kör igen för första gången på länge, det ska bli så kul! Men innan det ska jag ha VFU och se hur åk 7 gör med sin uppgift att skriva egna låtar.... spännande. Och jag ska också hinna göra en intervju som handlar om musiklärares syn på elevers skapande. nanana!
I helgen sjunger jag på Grand Hotel med Tommys Swingband. Den 9onde. Kulkul!
Jag har lärt mej;
Man ska försöka göra saker i gooood tid. Då lär man sig mer tror jag för man hinner reflektera mer över sina brister och har chans att jobba på det, istället för att bara konstatera det och få dåligt självförtroende. amen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0