RACING med kvittrande pojkar

Det var nu ett tag sedan RäserOrkestern sågs - det var senast på vår spelning i oktober. Det kändes i magen, att vet var så. Jag har vid sidan om vår "professionella relation" jättevarma känslor för hela gänget, jag tycker om dem allihopa för de är så härliga på olika sätt.
Vi fick en ny stjärna i gänget också - Viktor vikarierar på obestämd tid för vår keyare Erik. Det där måste jag prata med honom om ja.. Han var oerhört lyhörd, duktig och framför allt han vågade kommentera grejer som kunde göras annorlunda - skitlyxigt att få ett par distanserade öron sådär!
Vi repade 21 låtar på 5 timmar. Det tar alltså... jag blir trött och min röst kändes inte 100 under hela dagen, kan bero på att jag inte sovit ordentligt på tre veckor å är förkyld. Jag önskar mig "Fågelsångboken" i julklapp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0