Finhelg med alla bra ingredienser

Den bästa helgen kan ha varit denna. För liksom, hur bra kan det inte bli när...
- Mamma är i Stockholm
- Rut och Tage är i Stockholm (hennes (och lite mina) hundar)
- Jag är helt frickin ledig nästan; jobbet och plugget är i princip slut
- Jag får träffa en hel drös underbara kompisar, vissa som jag inte sett på länge
- Hundarna vinner förstapris i skönhetstävlingar
- Jag får träffa George (en annan älsklingshund, vår gamla hunds valp) vars husse å matte bjuder på grillade champinjoner och massa annat gott

Alltså, asmysig helg. Här kommer några bilder:


Stötte på mina fantastiska folkis-kompisar som repade inför en spelning i vitabergsparken.

 
 
Å igår kväll hade jag mysigt med en massa bra typer. Vi spelade brännboll och annat och sen gick vi på bonden bar och där var det så åldersblandat och annat-blandat och fint! Vi tog bilder med de som var kvar på vägen hem, några av dem såg ut såhär

 

 

 

Mysigt! Nu börjar sommaren!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0