Hemlängtan / Le mal du pays





Alltså, jag längtar lite hem. Jag funderar på att åka hem en snabbis nästa helg för att få pussas lite med farmor, mormor, rutan och syrrorna. Men jag vet inte alltså, man måste ju kämpa lite också, nu är jag ju här liksom och jajaja. Hej å hå. Jag får titta på söderkåkar-klipp och försöka lugna mej. Men det blir ju bara värre. Haha. Sööööder! Även fast jag trivs superbra här så, ja, ni vet. Eller kanske inte? Jooo, borta bra men hemma bäst. 
 
Jag tror att det kan vara lite på grund av Arnes jazzvarior också. Han är för fin Arne, maken till passionerad jazzdyrkare kan man leta bland stjärnorna efter. Denne karl spisar stockholms jazz dagarna i ändå (obs! ej helst den moderna jazzen) och noterar allt vad som händer och vilka musiker som medverkar, för att sedan maila ut detta till en trogen och suktande läsarskara som undertecknad har äran att få läsa. Heja heja arne.

Puss på er kära ni.

Traduction;
La Suède me manque... Un peu, un petit peu... Pas besoin de vous dire plus, haha... Ca va etre mieux bientôt, p-e je vais faire un visite en Suède la semaine prochaine.



La maison de ma mère en Suède! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0