Forma din mun...


Jag älskar älskar älskar den här låten just nu. Den är som solsken som strömmar genom fönstret. Vårsol. Den är också som att man ser ett tåg filmat snett uppifrån, ni vet...
Jag älskar också när man verkligen hoppas så mycket på något att själva hoppet typ övervinner verkligheten... äh jag snackar strunt :)

Musik som jag inte gillade förut har jag börjat digga nu. Vad har hänt? Peter Lemarc och TOTO?
Jag tycker jag kan sakna när jag verkligen tog avstånd från vissa genrer och artister som yngre. Musiksmak...  Det handlar också om vad man inte gillar. Det är tråkigt att vara likgiltig och musikaliskt korrekt. Min mormor lyssnade på mej idag när jag sjöng på jazzrestaurang Louis och hon gillade inte en låt. Alla skulle typ övertyuga henne om att tycka om den, det var ju en vanlig blues. Men varför det? vava.

Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0