Les visiteurs

Nu ere många som hälsar på mig här i Nice. Ibland kan det kännas lite såhär...


Fast, inte så ofta. Jag har haft franska kompisar på besök och sen så har min mamma varit här i en hel vecka! Det var jättemysigt. Vi var i italien, på massa restauranger och hade det för bra.




 TEAM! (Precis efter att hon klippt av mig håret å vi druckit lite vin haha!)


Mina fantastiska födelsedagsblommor - helt otroliga pioner!


En dag låg jag under ett olivträd med en kompis.

Och så har den här jättemysiga familjen varit på besök, å skämt bort mig och varit så gulliga.
 

Nu "straffas" jag för mina synder genom hårdplugg vid mitt fönster! Det känns ordentligt tufft att ligga efter så mycket med 3 stycken prov att sätta denna vecka... Imorgon kommer min bästaste Nina hit, så då vill jag inte behöva plugga nånting (när jag inte är i skolan, danstränar, jobbar, har spelning eller dansuppvisning... Stackars nina. Stackars mej. Vi ses ju så sällan och så kommer jag att ha massor att göra! Det är inte helt lätt att alla vill hälsa på i maj...)

Puss på er!


Ce n'est pas facile d'avoir des visiterus à Nice. C'est super, bien sur, mais j'ai beaucoup de choses à faire et je veux passer mes temps avec eux. Ma mère était là. On avait des super temps à Antibes, Vintimille, San Remo, Villefranche-sur mer... :) Et puis mon famille preferé de Suède était ici, on a mange au resto BCP BCP. 
Demain, ma meilleure amie vient. C'est bien dommage que j'ai bcp de choses à faire quand elle est la. On se voit pas très souvent et il me semble que "tout l'histoire du monde" va se passer ce semaine. Mais, tant pis.... :(

Bisous à tous!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0