Mina nya skejts!

Jag är barnsligt förtjust över ett nytt kap (hoppas jag) som jag har gjort - jag har köpt världens snyggaste rullskejts! Nice är ju för mig så mycket en relik 80-talsstad så det är väl bara att snöra på sig de här världsasnyggaste grillorna och rulla fram på Promenad des Anglais om ett par veckor! Jag har köpt dem på Etsy och de kommer från tyskland. Det ser ut som att det är en träsula! Hoppas! Och hoppas att de är lagom stora... Hahaha vi får se hur det går! ;)

 
 
 
Traduction;

Je suis ravi comme un enfant de mes nouvelles roulettes à patin! Elles arrivent dans une semaine et je vais roule sur le prom des anglais! Hahaha. Nice pour moi est une ville des annés 80 (p-e parce que ma mère était ici quand elle était jeune, mais aussi parce que cette ville était très populaire dans ces annés...).
On verra, j'éspere que je vais pas casser mes jambes! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0