ELI

J'ai crée un site sur facebook de mon projet de musique en France ! L'ambition c'est de faire sortir un EP avant noël... Exitant, non? Regardez sur facebook.com/elimusique ! Quand on a un peu plus de materiel je vais créer un site sur MyMajorCompany (crowdfunding), où j'espere d'avoir un peu d'aide financierment. 
Je suis trop heureuse d'avoir fait connaissance avec le merveilleux Devon Yesberger, qui va producer mes chansons! <3 Il est absolument super! 

Je pars à Aix la, <3 <3 <3 on se voit la semaine prochaine! Bisous!

 

Mitt låtskrivarprojekt i Frankrike har fått sig en egen facebook-, hem- och my major company-sida. Ambitionen är att släppa en EP innan årsskiftet, men det är mycket som ska falla på plats innan dess. Men, kul va! :D Gå in och kolla läget på facebook.com/elimusique
Och jag e så glad att jag har träffat en asduktig kille som ska producera låtarna. Han heter Devon Yesberger och är en j*vla stjärna!

Nu drar jag till Aix för najs helg med aixsköningarna. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0