Hur ser du ut?!

Så här brukar jag se ut ungefär. Det mesta är köpt på loppisar och röda kors i Frankrike. 

 
Igår var det en fin söndag. Först brunchades det med klasskompisar. Tre timmar och tre dubbla espresso senare så gick jag och Sara och badade, samt dealade om att vi skulle ta en tur till Italien redan i veckan som kommer. Vilket liv man har va, helt underbart otroligt att man bara kan sticka till grannlandet (som i och för sig ligger väldigt nära) på spontansemester ett par dagar! Vi får i för sig se vad bossen säger, kanske kickar hon mig men jag är så trött på att aldrig få veta mer än dagen innan om jag ska jobba eller inte (på mitt ena jobb). Mitt andra jobb funkar bättre med framförhållningsbiten, på 50-talsrestaurangen, jag ska berätta mer om det en annan dag!
Sedan på kvällen så klättrade jag och sara över såna där vassa stängsel för att avsluta dagen i en stängd park med lite kärringspel, rödvin, baguetter och ost såklart!

Puss på er! Eli
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0