Le meilleur du spectacle...

Svenska nedanför videon. Hier, un autre jour glorieux à Aix ! Il a fini avec un très bon concert hip-hop avec un groupe appelé Lingua Loca. C'était un grand concert avec beaucoup de groove et de funk! Ensuite, un bon verre de vin rouge avec des fruits de mer et fromages locaux,J'ai été invité par le gentleman François ;) Alors, au point ! Ce soir, quand je suis rentré, j'ai vu ESC. (Oui - il était difficile de se réveiller ce matin.) C'est drôle. J'ai aimé la plupart des contributions de la Norvège et les Pays-Bas. Pour mes amis français - Ce que j'ai aimé le plus, c'était toujours le spectacle pendant la pause. Juste pour que je suis un peu nostalgique, haha. Merci beaucoup! (Les paroles)


 
Hej! Jag tycker det är roligt att kolla på Eurovision song contest. Tittade på den inatt (efter en kul dag i Aix som avslutades med Hiphop-konsert med Lingua Loca. Det var riktigt bra, grymt performance och tunggung! Funkigt och groovey! Det är härligt hur mycket levande kultur som faktiskt finns här. Jag insuper så mycket jag kan.) Ja - i alla fall, inatt, vid ett-tiden, började jag kolla på ESC. (Ja, jag var lite trött imorse.) Det var roligt. Jag tyckte att Norge var bäst, och Malta gjorde mig gladast (när de satt tillsammans på slutet), och Nederländerna hade en bra låt också. Men det bästa tyckte jag var Petra Mede och mellanakts-numret "Swedish Smorgasbord". Smashing alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0