Inför I Charleston Aix-en-Provence


Hej! Idag har jag preppat lite inför slutet på månaden, då vi min dansklubb med Jean-Marc & Céline i täten skall hålla i festivalen "I Charleston Aix-en-Provence". Imorse repeterade jag med Finger Cats, jag har lagt upp ett litet ploj-medley från repet på Soundcloud. (Jag la också upp en gammal live-inspelning från när jag jag sjöng i kyrkan för några månader sedan också - Ave Maria).

På eftermiddagen sågs vi vid naturreservatet utanför Aix för att ta lite filmklipp med berget St Victoire i bakgrunden inför videon som vi ska göra i slutet av maj. Saint Victoire är ett vackert berg som förknippas mycket med Provence. Konstnären Paul Cézanne som levde här har ju målat av det vilket jag snabbt blev varse då jag kom hit... Det finns också en så himla vacker sjö där vi var, men den är dock konstruerad och man får inte bada där, det är nåt slags vattenkraftverk eller nåt. Här kommer lite bilder från inspelningen som vi förhoppningsvis får se framåt sommaren!

 
Skip-scen med paraplyer i regnet!

 
Hehe, jag har nog handen lite på fel ställe.

 
Pique-nique innan det började regna med Edouard, Marie, Lila, Aurélie, Agathe och Céline.

 
Jag och Lila! Puss på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0