Fever med Céline !


På dansklubben hade vi cabaret för ett par veckor sedan. Jag hade inte förberett något, men så ringde min danslärare Céline och frågade om inte jag kunde ställa upp och sjunga Fever med henne, för att hon hade lärt sig kontrabas (!) och ville styla med det. Cool! Klart jag var med! Hon var jätteduktig, men där klippet bryts sade jag "Mmmh Céline...!..." och därför började folk klappa och hon blev nervös å kom av sig. Hehe, förlåt men jag blev ju så impad.. .


 
Ah, det var en så rolig kväll och folk hade repat in så fina nummer! Kolla in flera här ! Idag ska jag plugga vid medelhavet med några klasskompisar. Puss på er.

Au club de danse "Ça m'Swing" nous avons eu un cabaret il y a un couple de semaines. Il était super neat. J'ai eu l'honneur de chanter avec Céline, l'épreuvage qu'elle avait appris la contrebasse! Elle était grande, mais malheureusement j'ai dit "oooh, Céline ....!" ce qui a rendu les gens applaudissent et en tant que cause de cela, elle est devenue nerveuse. Désolé! Voir les videos étonnantes de la soirée ici. Bisous.

Kommentarer
Postat av: dennis

Grym Pingla

2013-05-15 @ 19:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0