passar just en sådan man

Hej! Igår spelade Ellies Swing Thing på Restaurang Kantarellen. Tyvärr var det inte så mycket folk där - de håller på och ska starta upp en jazzscen där och vi är bara andra bandet att spela. Men det var sjysst att spela och de få som lyssnade var glada. Jag tycker nog att det är minst lika viktigt att köra 100% när det är liten publik, för då har de inte så mycket annat att lägga fokus på än musiken mot om det skulle vara massor av ståhej runt omkring.




Idag har jag lärt mig massa nytt i skolan igen, bland annat provat på en slags strupsång som esikmåerna roar sig med på grönland. Jag fick också se ett kul klipp med den här karln :) - vilken bluesman alltså.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0