Uppsala!


Vi hade spelning i Uppsala i lördags på Stockholms Nation. Det var helt sjukt ibland. Det är verkligen en helt egen kultur studenterna i uppsala har och ibland fattade jag ingenting. Längst fram sitter David, som vi fick äran att ha med som vikarie på trummor (för att Kevin var iväg på spännande upptåg i Götet).



Det blev en hel del massa mycket väntande. Rigg och soundcheck var klart vid 16 ungefär och så var det bara att vänta till klockan 00.30. :) Vi skickade runt ett korsord vi aldrig löste, sjöng Ziggy Stardust, diskuterade vego (som vanligt), diskuterade hiv-smittans existens, löste livets gåtor i allmänhet och drack alldeles för lite öl. Vi är så seriösa.


Jag tittade mest på omslaget, som var mycket finare än insidan, på den bok jag tänkte jag kunde klara att läsa två kapitel ur. Den långa väntan gick ganska fort ändå, och snart var klockan halv ett.



Ja, det är hårt att vara vikarie. Här får David vad han tål av Rasmus vid avroddningen.
Adde har redan lärt sig dårå att man inte gärna stöter sig med rasmus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0