theres someone with an instrument....

Jag har lekt lite larare har nere idag och arrat upp lite stamor runt en enformig sang som vi sjungit flera dagar...
onskar att jag kunde visa det, finns ett klipp pa facebook men kanske det i framtiden kan hamna har pa bloggen.
vuxna ar otroligt overseende. Inte for att jag larde ut daligt, men jag kanner en helt annan press pa mig nar jag skall lara ut nagot till barn.

Oh, nu borjar pianisten spela igen har i hotellet..... :s

Hotellet har fatt klagomal pa studiegruppen for att vi ar for hogljudda. Dessutom ar det nagon av stuidenterna som har ett instrument med sig.... Im the rebel! Det ar ingen annan som har instrument i gruppen och jag ar lite uttittad. Vore jobbigt att bli utslangd fran hotellet och vilse pa gatorna i Oradea, Romania liksom. Gah.
Sa jag far val forsoka halla mig i skinnet!

RaserOrkestern har fatt en ny spelning och jag ar taggad till tusen att kora igang med spelningar med dem igen. Det var senast i December vi spelade. Ska bli sa kul! Vi har gjort om endel och har en nygammal basist, Adde som ar asbra. Vi kommer racea. Believe me!

Fan jag langtar hem. Jag langtar efter att hora najs musik. ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0