I Transylvanien.....

Efter två fantastiska veckor i transylvanien är jag hemma och ska återgå till mitt lunk. Så mycket lunk blir det väl inte dock, mer sprint kanske... :)



Jag fick ånjuta en fantastisk show på ungerns nationaldag i tisdags. Sånt himla drag alltså! Jag höll på att somna av vissa omständigheter men var helt begeistrad alltså. Hittat en platta också med vissa ösiga låtar; lyssna på Spotify.



Och efter två veckor kan jag säga att det känns otroligt att få välja musik efter eget huvud alltså... Det är sån LYX att få sätta på en låt som man själv vill höra. Tänk på det ni :)




På denna bild så hade vi en presentation av skottlands labour market, men varför inte en sång liksom?

Det kommer fler bilder, förhoppningsvis en på mitt möte med greve dracul också! ojojoj.. puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0