Rep med Oxelösound Big Band



Jag är alldeles lyrisk! Kom hem för bara några minuter sedan efter att ha repat med Oxelösound Big Band i Nyköping. Först käkade jag middag med Martin i coverbandet, för han bor och pluggar där. Blev bjuden på värsta goda middagen och sedan var det då det här repet... Jag kommer ihåg första gången jag sjöng och blev kompad av förstärkta instrument, när jag var typ 16 - det var liksom nåt annat än att sjunga karaoke till nedladdade filer på kazaa hihi. Jag var så glad då.. Och det här var en liknande känsla men så himla mäktigt! Jag har aldrig sjungit solo till ett så stort gäng, kändes hedrande. Och trevliga typer var det där också! Jag tänkte att jag skiter i öronpropparna vi kör ju akustiskt men haha, jag tänkte nog lite tokigt. Jag ska giga med dem på Nyköpings Teater den 12 februari.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0