blicka framåt

jag är ledsen att jag inte skrivit på länge, jag har repat med ellies swing thing och räserorkestern och pluggat en massa. det känns som att våren kommer bli tuff för mig i skolan. Jag läser nu allmänt utbildningsområde termin 2 på lärarprogrammet, stockholms universitet och det känns intressant men jag har inte fokuset att sätta mig in i det just nu. Jag vill bara hålla på med musik, men gör det alldeles för lite och pluggar inte tillräckligt heller.

Vad tycker ni om namnet Alla Tiders, om ni ska anlita ett coverband? Vi har bestämt oss för att återgå till att heta Räserorkestern igen, dels för att vi har mycket referenser i det bandet och dels för att vi kanske kan göra nåt av namnet. Räsa på liksom.

Ellies Swing Thing har två spelningar inbokade; den 28 mars och den 11e april ska vi spela hemma hos kaj på Hammarby Kaj 18. Det kommer att bli två härliga kvällar för folket som gillar att dansa lindy hop och säkert för de andra också.

Nu ska jag snart till kören, äntligen. Jag har saknat den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0