Baj baj kaj!


Vi har haft två spelningar hemma hos Kaj nu och det har varit jättekul. Kanske blir det att vi spelar där nån gång i framtiden men måndagar känns svåra att hålla uppe, även om det skulle etablera sig mer tror jag det är en tuff veckodag att locka till sig folk. Det måste ju tyvärr löna sig ekonomiskt. LÖNA sig. Höhö.
Inspelning har gjorts från det första spelningen och jag ska klippa och klistra lite i den då jag får tid, kanske det kommer upp något på hemsidan eller så, håll utkik.


Jag och världens bästa Tommy Löbel.

RäserOrkesterns hemsida har fått ny design. Hoppas den duger ett tag, jag måste spurta igång nu så vi får några spelningar i sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0