Räserorkestern live igen



Gig igår på en fin 50-årsfest. Att sjunga och hoppa två timmar i sträck gör sitt till - känner mej som en bakpotatis idag.

RäserOrkestern funkade bra, vi hade vik-viktor igår på gitarr. Det blir en helt annan grej med "rocksättning" - alltså att ha två gitarrer istället för keys och gitarr. Det var bra asså, men jag har fattat vad bra piano kan vara också. Inte gjort det förut. Jag skrattade så jag grät åt vår trummis igår. Det finns alltså inte ord för den människan. Att få ont i magen sådär som man fick när man var liten för att man skrattade så mycket njöt jag av. Det där är värt allt, att få hänga med bandet. Värmen av gaget blir fånigt litet i skuggan av det :)

Piano. Jag måste öva piano idag, jag ligger nog lite risigt till i skolan kanske för att jag inte övar tillräckligt mycket på det (när skulle jag ha chansen att hinna?)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0