lussemorgon



Haha bilden ser lite psycho ut tycker jag.

Idag gick jag 4 luciatåg. Det har varit mer luciatåg andra år... När vi var små, typ 12, då var vi med på allt. Jag och en härlig kompis i kören snackade om att nästa år ska vi fanken styra upp ett eget tåg som lussar. - Vi behöver ju inte vara med kören längre, vi ställde bara upp för att det behövdes i år.

Tåget i kyrkan var vackert och det gick bra. Det kliar ju lite i fingrarna på mig förstås, jag vet så många grejer som skulle kunna bli bättre på enkla sätt. När jag var liten var det inte sådär märkvärdigt med ljusen, vi fick ha ljus när jag var 7 år! De blir nojigare ju mer tiden går tror jag... Om något barn skulle börja brinna skulle ju en hel kyrka se det och kunna hjälpa till...! Låt det brinne! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0